"Бэйби Бум" ЖШС қарамағындағы  "Аққу" балабақшасы
Детский сад  "Акку" при ТОО "Бэйби Бум" 

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Мектепке дейінгі балаларды өртке қарсы қауіпсіздік ережелеріне оқыту»

24.04.2017

Тақырыбы: «Мектепке дейінгі балаларды өртке қарсы қауіпсіздік

ережелеріне оқыту»

Мақсаты: ӨҚ туралы ұғымдарды жинақтау. Тұрмыстағы

қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру. Өртке қауіпті жағдайларда

адекватты әрекеттерге  үйрету. Өрт кезіндегі мінез-құлық ережесін әзірлеу.

Міндеттері:Қоршағанәлем, электрқұралдарыменадамөміріндегіүйгеқажеттізаттардыңрөлімен  орнытуралы, электрқуатынөнеркәсіптікмақсаттапайдаланутуралыжүйелік  ұғымдардықалыптастыру. ӨҚережелеріментаныстыру, олардысақтауәдетінқалыптастыру. Адамөмірінқорғаутуралыбілімінтереңдетужәнекеңейту. Танымдықбелсенділігін, қызығушылықтарын, шығармашылыққабілеттерін, қиялдарын, ой-өрісін, коммуникативтікдағдыларындамыту.

Балаларменалдыналажұмыстары

Жұмыстарортаңғы, ересекжәнедайындықтоптарындажүргізіледі, текмазмұны, танымдықматериалкөлемі, күрделілігімензерттеуұзақтығығанаөзгереді. Күтілетіннәтижегеқолжеткізуүшін, тәрбиешіӨҚоқытуміндетіндұрысқоябілуітиіс. Жұмыстыңәдістеріментәсілдері: сұхбаттар,тәрбиешініңәңгімелеуі,көркемәдебиеттердіоқу,көрнекі-иллюстрациялықматериалдықарау.

ӘртүрліжастоптарындаӨҚоқытубойыншаміндеттер

-Өрт сөндірушінің кәсібімен, өртті сөндіру

техникасымен;

–өрттің пайда болуының себептерімен;

–сіріңке, электр құралдарын пайдалану

ережесімен таныстыру.

Үйініңмекенжайынбілуінбекіту.ӨҚжәнеөртсөндірушініңкәсібітуралыбілімінтереңдету. Өртсөндіруқұралдарымен (су, құм, өртсөндіргіш), өртсөндіругеарналғантехникаларментаныстыру. Өртсөндірушілердіңеңбегінеқұрметпенқарауғатәрбиелеу. Өрттіңпайдаболусебептерітуралыбілімдерінжүйелендіружәнетереңдету. Өрткезіндегіережементаныстыру. Өзітуралымаңыздыақпараттыжаттапалуқажеттілігітуралыұғындыру. Оттыңжоғарғықауіптілігісезімінқалыптастыру. Адамөмірінқорғаутуралыбілімінкеңейтужәнетереңдету. Өртсөндіруқызметінің «101» телефоннөмірінтерудіүйрету, экстремалдыжағдайларкезіндеөртсөндірубөлімініңкезекшілеріменсөйлесудағдысынқалыптастыру.  Өрткеқарсықызметтіңтарихытуралытүсінікберу, өртсөндірушінің  киімүлгісімен, құралдарыментаныстыру. Өрттіңпайдаболусебептерітуралыжүйелібілімдерінтереңдету, өрттуындағанкездегіәрекеттердіестесақтапалу. Ашықоттыңнеліктенқауіптіекендігінтүсіндіру. Өртсөндіруқызметініңтелефоннөмірінтерудіүйрету, экстремалдыжағдайлардаөртсөндірубөлімініңкезекшісіменсөйлесудағдыларынқалыптастыру. Адамөмірінқорғаутуралыбілімінкеңейтужәнетереңдету,  дербестікдағдыларынқалыптастыру, жауаптыжүріс-тұрыстарынатәрбиелеу.  

Жылдыңаяғындакүтілетіннәтижелер

-Өрт сөндірушінің кәсібімен, өрт сөндіру

техникасын;

– сіріңке, электр құралдарын пайдалану

ережесін;

– жақын жердегі өрт сөндіру бөлімінің

нөмірін;

– «101» телефон нөмірін;

 –

орман алабы үшін оттың зияны туралы;

– өзінің атын, тегін, үйінің нақты

мекенжайын білуі тиіс.

– өрт сөндірушінің кәсібін, оның еңбек

қызметін;

– өрт сөндіру құралдарын;

– өрт кезіндегі  жүріп-тұру

ережелерін;

–адамдардың өмірін қорғау туралы, оттың

қаупі туралы ұғымдарды білу;

– өрт болған кездегі әрекетті;

– өрт қауіпсіздігі туралы;

 –

өрт сөндірушінің кәсібін, киім үлгісін, жабдықтарды;

– өртен қорғаудың пайда болу тарихы туралы;

– экстремалды жағдайлар кезінде өзі туралы

қажетті ақпараттарды білуі тиіс.

 

Балалардыңалғанбілімдерінбекітуүшінжақынмаңдағыөртсөндірубөлімінеэкскурсияұйымдастыруғаболады. Шығармашылықсөзбалалардыңәсералуынэмоциялы, мағыналыетеді. Балаларғажұмбақтаржасырады, мақал-мәтелдерментаныстырады, өлеңдер, әңімелероқиды. ӨҚережелерітуралыкөрнекі-иллюстративтікматериалдар: диафильмдер, өртсөндірукезіндеөртсөндірушілербейнеленгенсуреттерменфотосуреттер – балалардыңбілімінкеңейтеді.    Мектепкедейінгібалаларменсіріңкеқорапшасыменсіріңкелерпайдаланатын  ойындарөткізбегендұрыс. Есепматериалыретіндесіріңкеніпайдалануғамүлдеболмайды..

 

Ата-аналармен

түсіндірме жұмыстар.

Балалар үлкендерге, бірінші кезекте

ата-аналарына сенеді. Сондықтан мұнда ата-аналардың жеке үлгісі маңызды фактор

болып табылады. Ата-аналар мен тәрбиешілерге арналған бірінші ереже: бала

отты жай ғана жарық қоңыз деп емес, ол қауіпті болуы мүмкін екендігін де

түсінуі керек. Мектеп жасына  дейінгі балаға: «сіріңке – балаларға ойыншық

емес» деген жаттанды сөзді айтпаңыздар, кішкене ұшқыннан үлкен өрт шығып, бәрін

жоюы мүмкін екенін түсіндіріңіздер. Сол себепті баларға отпен ойнауға болмайды!

Ең бастысы балада қорғаныс рефлексі қалыптасуы тиіс.   Мектеп жасына 

дейінгі балаларды ӨҚ ережесіне оқытуды ең маңызды іс деп санаған жөн. Өйткені

қауіпті түсіну аз, одан қалай құтылуды білу керек. Бұл мәселеге немқұрайды

қарамауды ұсынамыз. Бұл мақсатқа жету үшін әр түрлі әдістер мен тәсілдерді

пайдаланған жөн. Тәрбиешіге материалды толық ашуға бар күшін салу қажет, бірақ

ата-аналарда шетте қалмауы керек. Тәрбиешілер ата-аналар жиналысында

ата-аналарға өзінің баласымен өрт сөндіруші болып ойнауды ұсынуы мүмкін.

 

Ата-аналармен

жұмыстүрлері

1.Сауалнама

«Үйде жалғыз қалғанда» «Қауіп қайдан?»

2.Кеңестер

«Балалар мен от», «Қайғылы жағдайды

болдырмау үшін» «Бала үйде жалғыз қалғанда», «Жазғы демалысты ұйымдастыру»,

«Электр құралдарынан сақ болыңыз!» «Бұны әр қайсысы білу керек», «Жазғы

демалысты ұйымдастыру», «Үйдегі және көшедегі қауіпті жағдайлар»

3.Жылжымалы-папкалар

«Бала өміріндегі қауіпті жағдай» «ӨҚ

ережелері», «Бала өміріндегі қауіпті жағдай» «От адамға дос, бірақ оған текке

тиіспе, «Отпен ойнама», «Өрт қауіпсіздігі»

4.Бірлескен мерекелер, ойын-сауықтар

ұйымдастыру

«От – дос, от –жау» «От – дос өрт – жау»

«Өртпен жақсы күресу үшін, барлығы өрт ісін білуі тиіс!»

5.Отбасылық конкурстар, шығармашылық

жұмыстар ұйымдастыру

«Сіріңке –балаларға ойыншық емес» «Сіріңке

–балаларға ойыншық емес», «Қауіпті құс – өрт», «Оттан өз үйімізді қорғайық!»

«Қауіпті құс – өрт», «Оттан өз үйімізді қорғайық!», «Жерді өрттен құтқарамыз!»

6.Фотостендтерді безендіру

«Алауды қалай дұрыс жағуға болады?» «Отбасы

туризмі» «Біз жазда табиғатта демалғанда», «Тұрмыстық электр құралдары – біздің

достарымыз»

7.Экскурсиялар

Өрт сөндіру машинасына мақсатты серуен.

Ауыл соқпағымен  өрт сөндіру бөліміне қарай. Өрт сөндіру бөліміне – отбасы

туризмі.

8.МДҰ медбикесімен әңгімелесу

Күйген жағдайда алғашқы медициналық көмек

көрсету. Күйіп қалу және басқа да жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек

көрсету.

9.Викториналар

«Өрт сөндірушілер кімдер?», «Отпен ойнама!»

«Өрт – дос, өрт – жау», «Өртке қарсы қызметтің пайда болу  тарихы».

10.Өртке қарсы тақырып бойынша сұхбаттар

«Өрт кезінде не істеу керек?» «Қатер болмас

үшін өрт болған кезде не істеу керек?», «Балаларды қараусыз қалдырмаңыздар!», «Үйдегі

қауіп», «Мектеп жасына дейінгі балаларды экстремалды жағдайлардағы жүріп-тұру

 ережесіне оқыту», өрттен қорғау инспекторымен сұхбаттасулар, 

кездесулер жүргізу.

 

Жұмыс тәжірибесі

тәрбиешілердің, балалардың, ата-аналардың және өртке қарсы қызметкерлерінің

бірлескен іс-қимылдары барысында мектеп жасына  дейінгі балалардың жеке

шығармашылық және танымдық жұмыс дағдылары мен білімдерін қалыптастыру

міндеттерін сәтті шешуге мүмкіндік береді. Бірлескен жұмыстың басты мақсаты –

балаларды өрттен қорғау және оларды қауіпсіздік ережесіне үйрету.

 

 

Просмотров: 324


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст