"Бэйби Бум" ЖШС қарамағындағы  "Аққу" балабақшасы
Детский сад  "Акку" при ТОО "Бэйби Бум" 

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жемістер мен көкөністер

05.12.2017

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Тақырыбы: «Жемістер мен көкөністер»

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімдері: Қазақ тілі

Сабақтың түрі: қайталау сабақ

Мақсаты:Білімділік: Балаларға күз

мезгілі, бау – бақша өнімдері туралы білімдерін естеріне түсіру. Жеміс –

жидектер мен көкөністер туралы түсініктерін кеңейту.

Дамытушылық: Тірек сызбалар, ойындар

арқылы сөйлем, сұрақ  құра білуге үйрету.

Қойылған сұраққа толық жауап беруге төсілдіріп, сөйлеу мәдениетін дамыту.

Тәрбиелілік: Бір – біріне көмек

көрсетуге, бірінін сөзін бірі тыңдай білуге тәрбиелеу.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Күз

мезгілі туралы әңгімелесу

Әдіс-тәсілдер: Әңгімелеу, түсіндіру,

сұрақ-жауап, дидактикалық ойын.

Қажетті көрнекі құралдар: Жемістер,

көкөністер, тірек схемалары, карточкалар.

Қостілділік компонент: Жыл мезгілі –

время года, күз-осень, қыркүйек –сентябрь, қазан – октябрь, қараша - ноябрь,  жемістер - фрукты, көкөністер-овощи, алма –

яблоко, алмұрт – груша, банан – банан, лимон – лимон, апельсин – апельсин,

жүзім – виноград, қырыққабат – капуста, сәбіз – морковь, қияр – огурцы, қызанақ

– памидор, картоп – картошка, қызылша – свекла, пияз – лук.

Іс -

әрекет кезеңдері

Қазақ

тілі мұғалімінің іс – әрекеті

Балалардың

іс - әрекеті

Мотивациялық – қозғаушылық

Шаттық шеңбері:

Біз қандаймыз,

қандаймыз,

Шұғылалы таңдаймыз.

Күлімдеген күндейміз,

Ренжуді де білмейміз.

Қуанамын менде,

Қуанасың сенде,

Қуанайық достарым,

Арайлап атқан күнге.

Сәлеметсіздер

ме!

Қалдарын

қалай?


Балалар

шеңберге тұрып, мұғаліммен бірге қайталайды.

 

 

 

Мұғалім және

қонақтармен амандасады.

- Жақсы.

Ұйымдастырушылық – ізденістік

-        

Неше жыл мезгілі бар?

-        

Қазір жылдың қай мезгілі?

-        

Күз мезгілінде неше ай бар?

-        

Күз айларын ата.

Ия, балалар,

қыркүйек, қазан, қараша айлары бар.

(Жылаған дауыс естіледі)

М: балалар бұл

кім екен?

М: Не болды

қызыл телпек?

Қызыл телпек: Мен адасып қалды. Бұл қай жер?

Маған апама жету керек. М: Балалар қызыл телпекке көмектесеміз бе?

М: Қызыл

телпек қолында не нәрсе?

Қызыл телпек:білмеймін бұны маған апам

берген. М: Балалар бұл картаға сүйеніп қызыл телпекке апасына жетуге

көмектесейік.

М: Балалар ,

бұл жай карта емес. Бұл аялдамалары бар сыйқырлы карта. Аялдамаларға тоқталып

тапсырмалар орындау керекпіз.

Олай болса

назарымызды картаға аударайық. Ал сен қызыл телпек бізбен бірге тапсырмаларды

орындауына болады.

 

1. Бейне жазба.

1. Көкөністер мен жемістерді ажыратыңдар.

2. Бейне жазба.

2. Көкөністерге анықтама беріңдер.

 

3. Бейне жазба.

3. Жемістерге  анықтама беріңдер.

Сергіту сәті

 

 

4. Бейне жазба

4. Жемістер мен көкөністерді қолданып сөйлем

құырндар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Бейне жазба

Мозайка

арқылы жұмыс жасау.

Маған 1 санын

аш.

Маған қызыл

түсті аш.

Маған кітаптың

суретін аш.

Маған

дәптердің суретін аш.

Маған доптың

суретін аш.

Маған көліктің

суретін аш.

Маған текшенің

суретін аш.

-        

Балалар не пайда болы?

-        

Жемістер қайда өседі?

Маған сары

түсті аш.

Маған алты

санын аш.

Маған қоянның

суретін аш.

Маған

қуыршақтың суретін аш.

Маған текшенің

суретін аш.

Маған тақтаның

суретін аш.

Маған аюдың

суретін аш.

-        

Балалар не пайда болды?

-        

Көкөністер қайда өседі?

-        

Төрт жыл мезгілі бар.

-        

Қазір күз мезгілі.

-        

Күз мезгілінде үш ай бар.

-        

Қыркүйек, қазан, қараша.

 

 

-Қызыл телпек.

(Агила)

 

Балалар:Бұл

Аққу бала бақшасы

Балалар:Иә

әрине!

 

-

 

 

- Балалар

мұқият тындайды.

 

 

Қызыл телпек:

Иә!

 

 

 

Көкөністерді

бір себетке, жемістерді екінші себетке жинайды (топтық жұмыс).

 

 

 

 

 

«Карусель»  ойы арқылы көкөністерге анықтама береді.

 

«Ғажайып

баспалдақ»  ойны арқылы жемістерге анықтама

береді.

Мұғаліммен

бірге қайталайды.

 

Балалар тірек

сызбалар арқылы сөйлем құрады:

Мен дүкеннен

алма сатып алдым. Мен дүкеннен шие сатып алдым. Мен дүкеннен алмұрт сатып

алдым. Мен дүкеннен банан сатып алдым. Мен дүкеннен лимон сатып алдым. Мен дүкеннен

картоп сатып алдым. Мен дүкеннен сәбіз сатып алдым. Мен дүкеннен қияр сатып

алдым. Мен дүкеннен қызанақ сатып алдым. Мен дүкеннен қызылша сатып алдым.

Мен дүкеннен қырыққабат сатып алдым.

 

 

 

 

 

 

-        

Жемістер. Жемістер бақта өседі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Көкөністер.

Көкөністер бақшада өседі.

Рефлексиялық - түзетушілік

М: олай болса

балалар қызыл телпекті құр қол жібермей апасына сыйлық беріп жіберейік. Ол

үшін мына көкөністер мен жемістерді екі себетке салу керекпіз.

Қызыл телпек

балаларға сыйлық береді.

Балалар

себеттерге көкөністерді, жемістерді бөліп салады. Атайды. Қызыл телпек:

өзінің себетін алып шығып балаларға, алғыс ретінде жемістер таратады.

Күтілетін

нәтиже:

Нені біледі: Балалар күз мезгілінің

айларын, жемістер мен көкөністерді атай алады.

Қандай түсініктерді игерді: 

Көкөністер мен жемістерді ажырата біледі, анықтама бере алады.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:

Сөйлем құрай алады.

 

 

 

Просмотров: 335


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст